Mitraliera fotonicaQubiţii - particule elementare inseparabile la nivel cuantic care vor procesa şi stoca informaţia în cadrul calculatoarelor viitorului - vor putea fi în curând produşi în număr mare, eliminând astfel una dintre limitările majore întâmpinate de cercetătorii din zona tehnologiei computaţionale cuantice. Fiecare qubit în plus va dubla puterea de procesare a acestor maşini de calcul ale viitorului.

Un grup de cercetători israelieni a pus bazele teoretice ale unui sistem - botezat de ei "mitraliera fotonică" - capabil să producă "la cerere" fotoni conectaţi în mod subtil la nivel cuantic prin intermediul fenomenului cunoscut ca "inseparabilitate cuantică" (quantum entanglement).

Sursa: AICI.

Modulul de comentarii de mai jos poate fi folosit, dar este încă în perioada de testare. Logarea prin FB, Twitter și Google nu funcționează pt moment.
Se pot publica comentarii după înregistrare ori pur și simplu ca vizitator (fără nicio formalitate de înregistrare). Pt vizitatori comentariile sunt moderate, înainte de publicare.

Loghează-te cu... ( ori Fă-ți un cont! )