Trebuie sa intelegi ca Google, dar si alte motoare mai nou, e aproape un organism viu, care preia miliarde de informatii rezultate din foarte multe surse si le prelucreaza in ideea unei catalogari. La Google s-a implementat prima data acest mecanism de inteligenta artificiala care creaza foarte eficient catalogarea site-urilor si chiar poate crea criterii noi de sortare a informatiilor ce parvin atat din ce introducem in linia de cautare, dar si cum bine spuneai, din informatiile prezente pe site-urile din baza de date. Un asemenea motor invata din manifestarile site-urilor monitorizate, creaza si modifica cotatii ale anumitor site-uri in functie de toata dinamica ce o poate cuprinde. Nu cred ca stie cineva din afara staff-ului care sunt exact mecanismele si criteriile dupa care isi creaza aceste catalogari, bazele de date legate de site-uri si nu numai, cum invata sa se comporte relativ la dimanmica ce o observa acel motor, dar ce stiu este ca exista o politica oferita de cei ce manevreaza motoarele de cautare pentru cei de specialitate (in special cei care fac SEO sau softuri de SEO), care specifica cum poti sa-ti cresti cotatia la acel motor, ce nu ai voie sa faci, ce trucuri sunt agreate de un anume motor etc, iar semnatura din forum se poate identifica in site, in posturi sau stiu eu unde mai apare si deci poate fi tratata raportata la un criteriu bine ponderat. Conteaza atat modul in care trateaza motorul informatia, dar si cum ofera realizatorul paginii acea informatie, exista reguli destul de clare de respectat, exista moduri diferite de reprezentare si scoatere in evidenta in site a informatiei definitorii (cuvinte cheie mai ales), cotatia fiind si ea diferita de la caz la caz. Daca respecti regulile elementare si faci ce sti ca-i place motorului luat in considerare (sau motoarelor) nu ai cum sa nu apari in cautari. Proiectarea unui site incepe cu realizarea unei bune viziuni de ansamblu, de punctare clara a scopurilor finale, iar asa se pot urmari permanent pe parcusrul proiectarii site-ului maximizarea impactului pentru motorul de cautare considerat.