acelasi lucru se intampla si la tractiune fata cand accelerezi brusc, pierzi contactul stabil cu asfaltul cum zici tu, dar asta nu are nicio legatura cu ce a intrebat omu, unele masini au si esp si ebd, asta nu schimba nimic, acestea sunt doar sisteme antiprost menite sa ajute persoanele nepricepute in invartitul covrigului.
cum spuneam in primul post, performanta, echilibru, manevrabilitate, toate sunt in avantajul tractiunii spate, de aia la F1 masinile au tractiune spate, de aia Bugatti, Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, Lamborghini, Aston Martin si toate vehiculele care au pretentii de performanta au tractiune spate.
masinile de masa au tractiune fata in primul rand datorita costurilor mici de productie si simplitate in asamblare cat si pt ca exista cerere de la persoanele nepricepute in ale condusului pe timp de iarna, acolo este singurul moment in care tractiunea spate sufera, in absolut toate celelalte cazuri in care aderenta este buna tractiunea spate este la ani lumina de cea fata din toate punctele de vedere.
daca pui 2 masini identice, cu acelasi motor, aceeasi putere, acelasi cuplu si aceeasi greutate intro cursa doar ca una are TS si cealalta TF intodeauna va castiga cea cu spate.