Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

2 plusuri 0 minusuri
675 vizualizari
Buna , sunt student la liceu . Planuiesc si doresc foarte mult sa ma duc la o universitate de biochimie sau ceva de genul asta, ceva legat de chimia moleculara sau in genere chimia  , dar problema este ca ,am o alta inclinatie mult mai evoluata , de exemplu sunt mult mai capabil la fizica si matematica decat la biologie , deoarece iubesc mai mult sa socot decat sa citesc . Am ales bochimia deoarece socot ca este o stiinta foarte importanta , in viziunea mea este cea mai interesanta dintre stiinte , insa am temeri ca nu ma voi descurca , si posibil la o universitate mai mult leagata de matematica ma voi descurca mai bine . Voi ce credeti ? Unde iti place sau unde poti ?
Junior (625 puncte) in categoria Diverse
la biochimie nu faci matematica, din cate stiu. De liceu vorbesc.
Cum crezi deci ca o sa te descurci la fizica dupa 3,4 ani de pauza de la matematica? :D

2 plusuri 0 minusuri
Facultatea de bioinginerie medicala, sau inginerie genetica? Just a thought...
mersi mult .comentariul tau a fost unul de folos .
Normal ca ceea ce-ti place... si eu sunt constienta ca as fost mai potrivita la alta facultate (mai usoara),dar nu mi-ar fi placut atat de mult si n-as fi avut atatea oportunitati :) ... mereu alege ceea ce-ti place. Iar daca nu poti intotdeauna, dintre 2 rele, pe cea mai buna :) SUCCES! O sa vezi ce fain e la facultate.
multumesc !
Eu, ca un proaspăt student, am impresia că cei care știu mate și fizică sunt cu adevărat buni și puși pe treabă. Restul sunt foarte superficiali și doar aleargă după o slujbă bine plătită, care e rar obținută cu o facultate, dacă nu ai și performanțe pe măsură = diplomă fără aptitudini e degeaba.

Corespunzător, profesorii de la multe facultăți sunt și ei superficiali, pentru că ei au slujbe separate de facultate, iar la cursuri doar spală creiere sau mănâncă timpul studenților cu informație mai mult sau mai puțin utilă.

Dacă ai aptitudini pentru gândire abstractă, calcule, ești bun la găsit soluții, îți recomand ceva care implică mate/fizică, eventual chiar în domeniul calculatoarelor: biomecanică etc.

O facultate de biochimie nu cred că îți oferă perspective mai largi decât ca biochimist = faci analize la un laborator. Chiar și în cercetare, postul entry-level am înțeles că presupune muncă repetitivă și plictisitoare = ești mai mult sau mai puțin o femeie de serviciu prin laborator. Există poate și excepții, cum am auzit că e prof. Leabu de la Carol Davila, care se implică foarte mult și are succes în domeniu.

P.S. Facultatea de medicină se înscrie în ce am scris mai sus și nu o recomand decât unora care simt o chemare în tratarea pacienților, pentru bani nu e cea mai bună soluție.

M-aș bucura ca persoane care au mai multă experiență să comenteze răspunsul meu și chiar să îl combată acolo unde am greșit.
mersi mult se pare ca tu esti cel mai informat dintre toti :)