Bine aţi venit pe Scientia QA!
Pentru a putea publica întrebări şi răspunsuri, trebuie să vă înregistraţi.
Atenţie! Este posibil ca e-mailul de confirmare a înregistrării să intre în Spam.
Login
Inregistrare
Noutati
Toate intrebarile
Intrebari deschise
Utilizatori
Forum
Scientia.ro
Utilizatorul B20JGG
Perete
Activitatea recenta
Toate intrebarile
Toate raspunsurile
Istoric
Newsletter
Categorii
Categorii
Fizica
(626)
Terra-Univers
(312)
Tehnologie
(132)
Tehnologia Informatiei
(114)
Internet
(70)
Gadgeturi, telefoane
(55)
Auto - Moto
(45)
Biologie
(126)
Corpul uman
(238)
Medicina - Sanatate
(162)
Alimentatie
(39)
Chimie
(79)
Matematica
(446)
Economie - Afaceri
(64)
Informatii utile
(67)
Cultura Generala
(90)
Psihologie - Filozofie
(230)
Limba Romana
(114)
Istorie
(62)
Arta - Muzica - Film
(38)
Religie
(84)
Diverse
(241)
STIATI CA?
(86)
3.5k
intrebari
6.7k
raspunsuri
15.2k
comentarii
2.3k
utilizatori
Utilizatorul B20JGG
Membru de:
5 ani (din Dec 27, 2013)
Tip:
Utilizator inregistrat
Nume intreg:
Localizare:
Website:
Despre:
Activitatea lui B20JGG
Scor:
157
puncte (pe locul #
181
)
Titlu:
Novice
Intrebari:
0
Raspunsuri:
9
Comentarii:
1
Votate:
0
intrebari,
0
raspunsuri
A dat:
0
voturi pozitive,
0
voturi negative
Primite:
7
voturi pozitive,
2
voturi negative
Peretele lui B20JGG
Va rugam sa
va logati
sau sa
va inregistrati
pentru a posta pe acest perete.
Vad ca te pricepi. Am pus aceasta intrebare pentru ca in urma cu 4 ani am cumparat un BMW 316 benzina din 1993, distributie pe curea. Ca sa fiu sigur i-am schimbat cureaua de distributie cu un mecanic de ocazie. Dupa lucrarea asta am constatat ca in momentul cand plec de pe loc motorul nu mai avea aceeasi putere de plecare fata de cum o avea inaintea schimbarii curelei si rolelor. M-am gandit ca a decalat cumva vreun dinte insa am intrebat alti mecanici, tot de ocazie si mi-au raspuns ca daca mi se gresea cel putin un dinte in plus sau in minus la curea, motorul nu mai pornea.
scris de
cascadorul
Dec 27, 2013
Web analytics
...