Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.7k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 0 minusuri
315 vizualizari
De la clonarea oii Dolly, impresia generala este ca oamenii de stiinta s-ar fi oprit din acea panta ascendenta a dezvoltarii. Motivele sunt de ordin moral sau pur si simplu tehnologia actuala nu este capabila de progrese?

Prin progrese inteleg clonari umane, modificarea genetica a animalelor in acelasi fel ca a diverselor alimente consumate industrial pentru a fi mai usor de crescut si consumat( varianta mai avansata a steroizilor pentru pui), imbunatatiri ale ADN-ului uman( sa nu ne mai creasca masele de minte de exemplu) sau cresterea in conditii de laborator a unor organe pierdute/amputate si reasamblarea acestora.
Novice (262 puncte) in categoria Corpul uman
daca o masura "mare" ar fi clonarea oamenilor atunci da , intr-o masura mare.
App ai uitat sa mentionezi crearea de  specii hibride. Si nu ma refer doar la alimente

deocamdata oamenii nu sant capabil de astfel de chestii.nu am ajuns la stadiul sa ne putem juca cu genele asa cum ne jucam cu calculatoarele.ce citim prin diverse publicatii sau pe net sant povesti deocamdata.ca sar putea ca am putea fi capabili in viitorul apropiat da poate.insa in prezent nu putem sa vindecam boli comune.in ce priveste clonarea oi aleia din pct meu de vedere a fost mai degraba o inmultire prin partenogeneza.partenogeneza exista si este o forma de inmultire sexuata si o intilnim in lumea animala.deci in cazul oii sau prelevat celule din ovule sau ceva semanator si sau grefat altei oi.adica nimic deosebit.singura diferenta a fost ca acele celule nau fost fecundate.dar asta cum am spus se intilneste in natura si este un fenomen natural si obisnuit.la oameni mai rar dar au fost cazuri cel mai mediatizat fiind cel al lui ISUS.isus a fost nascut prin partenogeneza.ma injurati dar eu asa cred.revenind la subiect pot spune ca ingineria genetica la mamifere este in stadiu larvar.deci aplicatii utile deocamdata nu prea sant.poate in viitor da.nu ma am documentat pt aceasta intrebare.am invatat la scoala.si am colnat destule plante.in lumea vegetala da ingineria genetica se aplica sinca cu mare succes.