Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.7k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

2 plusuri 0 minusuri
1.4k vizualizari
Exista gemenii bivitelini (care au ADN diferit provenind din ovule diferite) si sunt diferiti si unici (amprente diferite, ADN diferit).

Dar gemeni univite­lini (care au acelasi ADN  fiindca provin dintr-un singur ovul) sunt si ei unici?
Junior (936 puncte) in categoria Corpul uman
DPDV genetic 99.9% toti suntem identici... 0.1% este procentul care ne da diferentele individuale. Unicitatea , cum definim noi, este o iluzie
Gresit saddam-Nu suntem identici.Toti suntem diferiti si UNICI.Fiecare avem un alt comportament,o alta personalitate,alte amprente,alt ADN,alt aspect fizic la maturitate,gandim diferit,etc.Sunt curios ce se intimpla in cazul gemenilor care au acelasi ADN.
Ce înseamnă „unic”? În funcție de cum definim noțiunea orice om este unic sau nici un om nu e unic.
Constiinta determina aceasta caracteristica.
PS: viata si gandurile de influenteaza ADN-ul.

2 plusuri 0 minusuri

Cred ca raspunsul este destul de evident, fiecare fiinta in parte este un exemplar unic, din mai multe motive:

- variabilitatea genetica - genomul uman contine circa 3 miliarde de baze azotate, deci este combinatia a 3 miliarde de caramizi !

- imediat dupa prima diviziune a zigotului, noul organism incepe adaptarea la mediu, dezvoltarea lui fiind un summum al "rampei de lansare" impreuna cu parametrii de mediu;

- dupa nastere, fenomenul se accelereaza pe latura intelectuala, fiecare fiinta absorbind diferit cunostinte si senzatii diferite. Am avut colegi in clasele gimnaziale un cuplu de gemeni univitelini: erau diferiti de la prima privire - nu i-am confundat niciodata ! Temperamente diferite, intelect diferit, ticuri diferite, etc.

Mai mult, aceste diferente dintre fiecare individ sunt o STRATEGIE NATURALA ! Pentru ca fiecare individ in parte ar putea fi orginea unei noi specii/subspecii - el ar putea fi varianta de succes !

Mai este ceva de semnalat, am mai discutat faptul ca organizarea sociala umana are intrucatva rol de FRANA EVOLUTIVA (incearca sa uniformizeze, tolereaza exemplarele "mai putin reusite", stabileste alte criterii de succes decat cele naturale, etc) - dar chiar si in aceste conditii ramanem unici (din fericire !).

PS: Best, de ce ti-ai schimbat nick-ul ? Si ma gandesc ca dupa "The Best" urma "Best of the  Best" ! smiley