Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 4 minusuri
433 vizualizari
Junior (431 puncte) in categoria Biologie
0 0
Thx. Truth apreciez efortul si timpul alocat.
0 0
Teoria lui Darwin isi are scopul in limitarea oamenilor in gandire si existenta datorita conceptelor promovate.(cel mai bun pradator=cea mai evoluata fiinta) Poate ti-ai face o impresie mai buna despre interesele familiei sale stiind ca tatal sau si multi alti membrii erau masoni...

Salut Costin !

Noi aici la Q&A am abordat de mai multe ori subiectul in trecut. Nu sta nicio inteligenta in spatele flagelului, sau daca vrei mai obiectiv, NU exista dovezi pentru asa ceva !

In spatele flagelului :) stau PROPRIETATILE acestui Univers, fix alea cu care s-a nascut el acum 14 miliarde de ani !

Acele proprietati determina cati quarci sa compuna un proton, numarul maxim de neutroni si protoni care pot forma un nucleu, cati electroni si pe ce orbite se invart in jurul nucleului, ce tipuri de atomi pot forma legaturi intre ei, cum se polimerizeaza mii si zeci de mii de molecule bazate pe Carbon si Hidrogen, si daca acele molecule complexe vor da sau nu din coada !

Alea care nu au dat din coada au murit, au ajuns pana la noi doar cele care au dat din coada !

Teoria lui Darwin este foarte valabila, dar cu completarile secolelor 20-21, s-a dovedit ca evolutia utilizeaza si alte fenomene in afara celor mentionate de Darwin acum 150 de ani !
Sa-ti dau si un link interesant, sa vezi ce a zis draga noastra Biserica Catolica :

Cei care sunt tentati de creationism ar face bine sa aleaga: Ori sa creada fara dovezi Ori sa studieze fizica si chimia ca sa gaseasca raspunsurile la intrebari ! Cale de mijloc NU exista !

0 0
Si proprietatile alea de unde au aparut?
Corectare dragul meu, Universul nu a luat nastere... exista si inainte de BB doar sub forma singularitatii.
Exista n cai prin care sa ajungi la adevar exact atunci cand vezi numai una poti spune ca te-ai ratacit cu adevarat.
Dovezi exista, sunt peste tot in jurul tau, poti sa le constientizezi sau sa inchizi ochii dar pana una alta te bazezi pe spusele altora si nu poti demonstra inexistenta unui creator.
Teoria lui Darwin afirma ca cel mai bun pradator este si cel mai evoluat plasand oamenii in varful piramidei pentru abilitatea lor de a vana orice animal... dar presupun ca simpatizezi cu aceasta mentalitate doarece plasezi oamenii tot in categoria animale.