Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 0 minusuri
880 vizualizari

Legat de intrebarea:Emite materia gravitoni? -Conform Legii a 3-a a lui Newton (fiecarei actiuni ii corespunde si o forta de reactiune egala dupa marime, dar opusa dupa sens) conduce la aparitia unei forte reactive, care contribuie la atractia corpurilor materiale, adica gravitatia.Corpurile fizice interactioneaza la mari distante in spatiu.Daca prin expulzare de gravitoni la viteza enorma materia se comprima atunci un corp cu o masa mai mare ar trebui sa genereze mai multi gravitoni decat unul cu masa mai mica si astfel produce si o forta de gravitatie mai mare.Iradierea gravitonilor e probabil cauzata de energia enorma a materiei:E=mc2.Astfel ar trebui ca o gaura neagra sa iradieze foarte multi gravitoni.Ce parere aveti?Sau cum explicati aparitia gravitatiei?

Salut The Best,

Comentariul tau la aceasta intrebare m-a facut sa inteleg mai bine ce urmareai prin intrebarea precedenta pe tema gravitatiei. Propui o  ipoteza, descriptibila cu mijloacele mecanicii clasice, a unui corp care arunca spre extreriorul sau, in toate directiile, jeturi cu presiuni dinamice egale sau comparabile. Evident, conform legii a treia a lui Newton (sau conservarii impulsului), asupra corpului respectiv s-ar exercita din toate directiile o presiune ce ar avea tendinta de a-l comprima. Cand insa jeturile sunt gravitoni, atunci corpul nu mai poate fi conceput ca solidul rigid newtonian ci trebuie luate in considerare fenomenele cuantice care au loc in structura intima a corpului. Vorbim de o stea? De o planeta? De o supernova? De o gaura neagra? Ce energie ar trebui sa aiba aceasta radiatie gravitonica pentru a genera o comprimare de natura sa formeze, la limita, o gaura neagra? Tinand seama de frecventa joasa prezisa pentru graviton, aceasta energie nu ar fi suficienta  fara presiunile enorme generate de explozia unei supernove.  Emisia de gravitoni , cauza a unei posibile comprimari a materiei ar putea fi luata in discutie doar din perspectiva unei teorii cuantice a gravitatiei, care deocamdata lipseste. Te dezamagesc, dar la intrebarea : cum explic aparitia gravitatiei, raspunsul meu este:nu stim. Intrebarea este insa corecta, pentru ca invita la reflectii asupra unei teme fundamentale si fascinante.

E întrebare de premiul Nobel, fără îndoială.

Eu sper să apuc ziua în care chestiunea gravitaţiei va fi rezolvată.
Salut Quark,Puiu:Foarte bine ca apreciati ca e o intrebare de premiu Nobel dar poate reusim macar teoretic sa demonstram(sau sa aprofundam) aceste lucruri profunde ale fizicii.Pa
Treibil de paradoxal, dar cauza gravitatiei se afla in afara corpurilor din univers, nu in interiorul lor.  Mai explicit; apare un fenomen de absorbtie a, ceva,  la  nivelul materiei constituente.