Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.7k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

3 plusuri 1 minus
999 vizualizari
Cum explică teoria evoluționistă această întrebare?
Experimentat (3.5k puncte) in categoria Biologie
0 0
Indiferent de raspuns,NIMENI nu poate spune ca detine adevarul in acest sens.Dar.. daca ne luam dupa Sfanta Scriptura,Dumnezeu a creat si ...animalele... deci prima data a fost gaina.(Vechiul testament.Si sa nu uitam ca el a fost scris pe o perioada de vreo2000 de ani.Si nu de oricine).Acuma,depinde de care parte a "baricadei" te afli.Ca si aici exista un compromis sa zic asa-tacit:La inceput a fost cuvantul-ok de unde a aparut?La fel,la inceput a fost big-bangul.Dar inainte de big-bang?Dar,"Nu cerceta aceste legi/Ca esti nebun de le-ntelegi"
0 0
am votat negativ pentru ca nu se mai poate raspunde la aceasta intrebare. iar raspunsul este extrem de simplist, numai bun pentru a da apa la moara unor creationisti cu minim de pregatire si cunostinte despre evolutionism.

4 plusuri 1 minus

Oul trebuie să fi fost primul. Deşi oul trebuia să fie pentru altă specie - care a produs oul - modificări genetice au produs altceva în final, adică prima găină.
0 0
Conform teoriei evolutioniste nu existe specii discrete, exista insa un continuu de populatii si generatii ce leaga primele vietati de orice vietati actuale. Din cauza aceasta nu exista un moment in timp in care sa spui ca individul X este ceva non-gaina pe cand puiul individului X este gaina.

Asadar raspunsul corect ar fi ... niciodata nu vei putea defini care a fost prima gaina, sau primul om, sau primul exemplar al unei specii.

E aproximativ la fel cu a intreba unde intr-un curcubeu (ce cuprinde un continuu de lungimi de unda) incepe culoarea verde.
Salut.Bine spus Quark-Oul a fost primul si s-a si demonstrat.Oul a apartinut altei specii din care conform teoriei evolutiei a rezultat gaina.PA