Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 1 minus
419 vizualizari
Să luăm un caz simplu: un atom de hidrogen şi un atom de anti-hidrogen.

Bănuiesc că ultimul este format dintr-un anti-proton şi un pozitron.

Ce se întâmplă la întâlnirea dintre cei doi atomi de se anihilează?
Senior (11.9k puncte) in categoria Fizica
0 0
pai fiind in antiteza si simetric opusi teoretic se anihileaza intre ei. Intrebarea mea este ce se intampla cand cei doi atomi se anihileaza reciproc, se produce energie ?
0 0
Intrebare: prezenta anti-materiei poate fi resimtita cumva de organismul uman (format din materie)? Sau doar cu ajutorul dispozitivelor ultra-sofisticate? Adica noi, oamenii, putem sa o detectam cumva? Macar prin niste... simptome, sa zicem?
Si inca una: in "zona terestra", anti-materia are aceeasi densitate sau exista acumulari, pe undeva?
Scuze daca intrebarile astea va par stupide, chiar nu reusesc sa imi raspund singura... :(

Pai este cunoscuta povestea:

- fiecare particula elementara (in cazul in speta quarci si electroni) se anihileaza cu antiparticula corespunzatoare;

- din acest proces rezulta energie dupa formula lui Einstein - adica fotoni de energie inalta, cunoscuti ca si raze gamma;

- fiecare tip de anihilare particula-antiparticula, functie de masa lor, genereaza fotoni cu un anumit nivel energetic.

Acum, daca persisti in a intreba "de ce", as raspunde ca asa a fost creat acest Univers, din energie. Daca se indeplinesc anumite conditii, materia se intoarce la momentul creatiei, se transforma in energie ...