Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.7k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 4 minusuri
960 vizualizari

Unde este stocata informatia memoriei,an constiinta care paraseste corpul biologic sauan creier?Dece an atatea marturi subiectii asi amintesc experientele extracorporale?Plecand de la premisa ca aceasta constiinta exista se ridica antrebarea:-Acolo deunde vin si se duc constiintele sa nu fi anvatat noi nimic,pana acum decand exista constiintele noastre?Sa nu avem noi echipamentele noastre,acolo unde se duc constiintele noastre?Este posibil sa ne fie limitata memoria doar la existenta an curs,limitare facuta an creierul biologic?Daca exista o constiinta detasabila de corpul biologica persoane din afara planetei se pot reancarna pe planeta?Din ce material este construita constiinta noastra?Constiinta,are elemente prin care poate fi individualizata?Multumesc.

Unde este stocată informaţia memoriei? În conştiinţa care părăseşte corpul sau în creier? De ce în atâtea mărturii subiecţii îşi amintesc experienţele extracorporale? Plecând de la premisa că această conştiinţă există, se ridică întrebarea: acolo de unde vin şi se duc conştiinţele să nu fi învăţat noi nimic până acum de când există conştiinţele noastre? Să nu avem noi echipamentele noastre acolo unde se duc conştiinţele noastre? Este posibil să ne fie limitată memoria doar la existenţa în curs, limitare făcută în cxreierul biologic? Dacă există o conştiinţă detaşabilă de corpul biologic, persoane din a ara planetei se pot reîncarna pe planetă? Din ce material este contruită conştiinţa noastră? Conştiinţa are elemente prin care poate fi individualizată?

Mulţumesc,

Novice (132 puncte) in categoria Psihologie - Filozofie

Daca am sti ti-am spune. Stiu insa ca an se scrie in.

Probabil constiinta si personalitatea noastra, stiintific vorbind, cel mai bine se incarneaza si se pastreaza pentru viitoarele generatii in codul genetic. Pe langa asemanarile fizice de multe ori avem si asemenari la nivel psihologic intre parinti/bunici si copii/nepoti. Probabil codul genetic pastreaza mai multe informatii decat ne putem da seama momentan si ele se reactiveaza sau nu la urmasi

„Stiu insa ca an se scrie in.” --- De fapt nu se scrie nici in. Mai încercați.

memoria este stocata in creier .

cand omul moare corpul incepe sa se degradeze  si creierul nu mai poate fi folosit fiind distrus.

experientele extracorporale sunt vrajala pentru senzational si audienta

am stat de vorba cu un om serios care a stat in coma 60 de zile , a spus ca si-a amintit acidentul dupa aia pauza si cand sa trezit .

constiinta este un sistem automat de protectie aindividului, ia scoate ABSul de la masina si vezi daca merge singur