Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

2 plusuri 0 minusuri
525 vizualizari
Poate, de pildă, să interfereze cu memoria de tip RAM ori cu un stick de memorie şi să declanşeze o eroare ori să schimbe informaţiile?
Senior (11.9k puncte) in categoria Tehnologie

0 plusuri 0 minusuri
Echipamentele electronice au fost construite sub efectul radiatiei cosmice.Asta daca te referi la radiatia de fond.Deci nu ar avea "efecte" adverse.

Alte radiatii ar interfera numai daca au frecventa comuna.(ceea ce nu este specific echip. electronice).

In plus suntem sub influenta unui numar nedeterminat de radiatii inclusiv cosmice.S-ar putea ca o radiatie necunoscuta sa "bruieze" calculatoarele. Insa odata descoperita este ecranata sau respinsa cumva pentru a nu afecta aparatele.

Inca un lucru: INFORMATIA NU POATE fi schimbata de radiatii cosmice!iti dau un exemplu: codul de pe cardul tau bancar nu poate fi modificat este stabil "geometric". La fel ADN-ul tau.Altfel am fi cu totii mutanti :D
Păi sîntem mutanți! Fără mutații genetice probabil viața de pe Pămînt ar fi și acum unicelulară.
Va referiti probabil la palniutele si antenele pe care le au unii  ca sa dea impresia ca sunt martieni? :)
Mutatiile genetice ce au condus la aparitia si mentinerea vietii au la baza un fenomen pe care l-as numi DINAMICA INFORMATIEI.
Ce vreau sa spun cu asta? O structura anume de ADN va avea un anumit tip de evolutie. Exemplu: o maimuta se va naste , va trai, se va comporta ca o maimuta conform INFORMATIEI inscrise in ADN-ul sau. Doar DINAMICA acestei informatii (pe parcursul ciclului de viata difera).
Pe langa asta INFORMATIA poate fi MODIFICATA.
Cum spuneam in comentariu, codul de pe cardul bancar nu se modifica indiferent de "mediu extern." Dar daca se MODIFICA? Atunci nu mai vorbim de ACEEASI INFORMATIE!(e vorba de alt cod)
La asta ma refeream  cand spuneam mutanti! La modificarea informatiei nu la dinamica(evolutia)  ei.
Nu înțeleg. Dar lăsați, oricum comentariul meu nu era la obiect.
0 plusuri 0 minusuri
Corectiile de eroare din placile RAM iau in considerare efectul radiatiei cosmice. Afecteaza, dar calculatoarele au fost create stiindu-se acest fapt. nu, cand sunt explozii solare nu o sa ti se strice pc-ul.