Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

2 plusuri 1 minus
569 vizualizari

Cred ca toata lumea stie ca fizica teoretica si experimentala NU poate oferi inca o explicatie privind evolutia Universului decat incepand cu 10 la -43 secunde dupa BB, moment in care ne lovim de "zidul Planck".Ceea ce a existat inainte a fost doar un punct de o natură cu totul specială, o așa-numită singularitate, ceva fără dimensiuni dar cu o energie infinită(Cum adica punct de o natura cu totul speciala-Mi se pare cam trasa de par explicatia fizicienilor).Sa revenim la acel punct pentru ca e extrem de important iar fizicienii se feresc sa vorbeasca despre acest subiect:-Inainte de aparitia spatiului si timpului avem acest punct cu o energie care tinde spre infinit-DECI inainte de spatiu si timp avem ENERGIE.Acest punct mai are si trilioane de grade-DECI inainte de aparitia spatiului si timpului avem si TEMPERATURA.Cum a reusit acel punct extrem de straniu sa adune singur atit de multa energie?In concluzie nu vi se pare cam trasa de par explicatia fizicienilor.

Si din nou ajungem la Creator... nu-i de mirare ca fizicienii "se feresc" sa vorbeasca.
Explicatia mi se pare plauzibila avand in vedere limitarea perceptiei si gandirii la emisfera stanga.
Ce l-a generat? Constiinta divina...(desi cuvintele nu pot exprima nici pe aproape ce reprezinta)
Poate candva o sa intelegem cu totii ca ceea ce numim acum univers este tot acel punct doar ca imprastiat in infinitate si noi facem parte din TOT pana la cele mai mici niveluri.
P.S. : Nu se pune problema ce a fost inainte intrucat nu exista timp, energia asta este din totdeauna si pentru totdeauna deci existenta timpului in infinitate este inutila.

Teoria Big Bang nu descrie cum a aparut universul, ci cum a evoluat. Ca urmare, aceasta teorie nu are cum sa explice modul in care acel punct a 'explodat'. Aceasta explica doar ce s-a intamplat dupa.
Oricum raman in continuare la parerea mea: acel punct de densitate, respectiv energie infinita nu avea cum sa ia nastere din nimic.
Nu a luat nastere, ci reprezinta tot ce exista, peste tot in univers, in noi, ENERGIE PURA SI NELIMITATA...
0 plusuri 1 minus
Ce spun fizicienii despre "dinainte de Big-Bang" este ca nu stim nimic sigur. Sigur ca sunt unele speculatii, ca doar de aici iese si progresul.

Unii fizicieni considera ca Big-Bangul a fost generat de fluctuatiile cuantice ale vidului. Asa imi amintesc. Nu mi se pare credibila teoria, cum, personal, nu cred nici in teoria Big-Bangului. Teoriile inceputului Universului s-au tot schimbat de-a lungul timpului. Nu cred ca ar fi nemaipomenit daca teoria Big-Bangului ar fi detronata intr-o zi.
Creatorul universului.
Perceptie limitata...
din partea cui ??
Din partea ta din moment ce omu' a raspuns corect pe baza propriilor credinte si ca sa vezi mai avea si dreptate.
Tu esti limitat iar desenul amuzant daca realizezi adevarul din spatele minciunilor in toata confuzia creata...
asta e singurul mod in care ma pot gandi ca creatorul universului ar putea da nastere la univers
De ce perceptia mea ar fi mai limitata. Fiecare cu credinta lui !
Patetic, nu intelegi ce inseamna energie. Amuzant este ca o sa te trezesti in cele din urma...
Da, aici ii dau dreptate lui Iahim. E patetic sa pui un asemenea film in care Creatorul a suflat pe fund (caut o exprimare cat de cat decenta).
Inteligenta care a creat tot ce este (recunoscuta de oamenii de stiinta), tot ce putem cuprinde cu mintea si nu numai... mie imi trezeste un sentiment profund de respect si admiratie. Doar cand privesc cerul instelat, lacrimez de emotie.
Privind acest film pus de tine, adet, nu-mi vine sa cred ca exista oameni care sa nu vada frumusetea cosmosului, a felului in care toate sunt puse intr-o anumita ordine. Cel mai apropiat exemplu este Jupiter, care  a fost asezat intr-o pozitie din care sa ne apere pe noi de loviturile corpurilor ratacitoare. Oare intamplator este acest lucru?

E trist sa vad ca exista asa ceva...