Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

7 plusuri 0 minusuri
652 vizualizari
Daca se poate, si ceva concluzii.
Novice (335 puncte) in categoria Diverse

6 Raspunsuri

5 plusuri 0 minusuri

Amprenta lui Galileo, de Peter Atkins - o carte exceptionala in care sunt prezentate intr-un limbaj accesibil cele mai importante idei ale stiintei si evolutia acestora.

(25 puncte)
2 plusuri 2 minusuri
Creierul global, evolutia inteligentei planetare de la Big Bang pana in secolul XXI.

Iata un pasaj din prefata: "Creierul global va oferi o noua teorie stiintifica, una pe care o perfectionez de 20 de ani, care explica mecanismele interioare ale unei entitati ce le-a scapat ganditorilor evolutionisti: o planeta pulsand de o minte colosala, un imens centralizator de date".
Eu ma "lupt" de vreo 2 saptamani cu 2 carti: The Quantum universe: "Everything that can happen does happen" si "Why Does E=mc2? (and why should we care)", ambel scrise de Brian Cox (fizician cunoscut pentru faptul ca este gazda multor filme documentare) si Jell Forshaw. Dupa cum cred ca rezulta imediat din cele 2 titluri, cei doi si-au propus un scop foarte ambitios: sa prezinte pe intelesul tuturor, folosind o matematica accesibila absolut oricui, ideile de baza din mecanica cuantica si teoria relativitatii. Bineinteles, cu matematica sau fara, lucrurile tot se complica la un moment dat ....
Unde as putea gasi si eu prima carte dintre cele doua?
pe amazon, varianta de kindle, e vreo 18 dolari: http://www.amazon.com/Quantum-Universe-Everything-happen-ebook/dp/B005PVLGIE

Altfel, merita cautat si prin alte cotloane ale netului, desigur...
Multumesc..
Aici - http://www.bookdepository.com/Quantum-Universe-Brian-Cox/9780306819643 - la 13 euro cu transport gratuit in Romania si ajunge in aproximativ 10 zile.
Multumesc mult..
3 plusuri 0 minusuri

Eu ma lupt deocamdata cu sesiunea. Am intrebat fiindca dupa sesiune vreau sa recuperez, desi am multe lecturi pe lista, vroiam sa ma pun la curent cu ce mai citeste lumea. Am terminat, inainte de sesiune, "Creierul lui Broca" de Carl Sagan. E mai veche, dar o buna lucrare pentru dezvoltarea spiritul sceptic. Apropo, a gasit cineva Istoria şi Geografia Genelor Umane de Cavalli-Sforza? o caut de ceva timp.

Este cumva aceasta? ( http://www.bookdepository.com/Genes-Peoples-Languages-Luigi-Luca-Cavalli-Sforza/9780140296020 ) Stiu ca este in engleza, dar pretul este bun.
Sal.Inca nu am terminat de citit cartile scrise de Stephen Hawking.Acum citesc Scurta istorie a timpului.PA
5 plusuri 0 minusuri
Nu de mult timp am terminat de citit cartea lui Charles Seife, "Zero: Biografia unei idei periculoase". E despre aparitia lui zero si a conceptului de infinit si cum au influentat aceste 2 notiuni evolutia umanitatii. Cititorul e purtat din cele mai vechi timpuri pana in contemporaneitate, fiind prezentate valorile de 0 si infinit din mecanica cuantica si teoria relativitatii. O carte destul de interesanta. Acum am inceput sa citesc "Universul Elegant" de Brian Greene. Cartea e o prezentare a teoriei corzilor. E destul de ok, explicatiile sunt, in mare parte, usor de inteles, dar ceea ce imi displace e faptul ca in carte nu apare mai nicio ecuatie matematica; adica teoria e prezentata doar pe baza a ceea ce s-a dedus din ecuatii, fara a fi prezentate ecuatiile in sine.