Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

0 plusuri 0 minusuri
407 vizualizari
Exista vreo posibilitate de ca totusi apa tinuta in sticle de plastic sa nu cauzeze vreo problema? Daca nu care ar fi de exemplu perioada maxima admisa de pastrare a apei in sticle de plastic.
Novice (110 puncte) in categoria Medicina - Sanatate
Ei bine, inainte de a fi utilizate pentru prima oara, PET-urile sunt tratate cu o solutie pe interior pentru a nu lasa elementele nocive din plastic sa patrunda in lichid. De aceea pe multe dintre ele scrie ca nu trebuie refolosite (in sensul de reumplute). Mai conteaza si ce calitate are apa pe care o cumperi ca nu e toata la fel. Ba chiar sunt mari diferente in compozitia chimica. Unele au specificatia "microbiologic pura", altele nu.

0 plusuri 0 minusuri
Deci apa tinuta in sticle de plastic afecteaza sanatatea. Tot ce pot sa zic e ca plasticul (fiind facut din petrol) contine anumite chimicale daunatoare sanatatii. Daca apa in stare naturala este curata, aceasta fiind pusa in sticla de plastic se va contamina cu anumite cantitati mici de substante toxice, daunatoare sanatatii.

Ca sa nu scriu aici kilometri intregi, las nishte linkuri sa te documentezi singur,