Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 0 minusuri
863 vizualizari
Experimentat (3.3k puncte) in categoria Diverse

5 Raspunsuri

2 plusuri 0 minusuri
 
Cel mai bun raspuns
Am fost la RDS până azi.

Am semnat contractul cu RDS subliniindu-le faptul că mă interesează Discovery şi, mai ales, Discovery Science. În toamna asta nu le-am mai avut. Le-au trecut într-o altă categorie, fără să mă anunţe.

În octombrie mi-au cerut să plătesc 7 lei în plus ca să le am din nou. Am fost de acord. Conform înţelegerii, ar fi trebuit să plătesc 64 lei + cei 7 lei, total 71 lei. Factura ce am primit-o ieri, este de 81 lei! Şi nici Discovery nu mai am.

Acum am fost la UPC şi am semnat contract cu ei. Timp de 6 luni voi plăti 59 lei (inclusiv TVA), iar apoi 65 lei. Am astfel toate posturile Discovery şi în plus Da Vinci Learning.

Deci, pe mine nu mă interesează ce înţelegeri au ei între ei, RDS şi Discovery. Mă interesează să am ceea ce mi-au promis. Şi aşa cum îmi găsesc adresa de email ca să-mi trimită facturile şi să mă anunţe că se apropie scadenţa lor, la fel aş fi vrut să îmi spună să nu mai plătesc cei 7 lei, că nu au căzut la înţelegere cu Discovery. Ba dimpotrivă, mi-au adăugat 10 lei în plus!

Atâta timp cât plătesc fără întârziere, înseamnă că le respect şi apreciez munca. Dacă ei nu sunt conştienţi că (,) clientul este cel datorită căruia există şi nu îmi acordă reciprocitate, îi exclud din viaţa mea, pentru a mă scuti de stresul ce mi-l creează.

Ani la rând am fost la UPC, dar nu am avut absolut nicio problemă. Aici unde m-am mutat era instalat RDS şi mi-am spus să rămân la ei. Comoditatea de a-mi aduce cu mine şi furnizorul de cablu m-a costat mulţi nervi. Dar... aşa învăţăm, prin comparaţii.
Junior (403 puncte)
0 0
Sunt curios ce vei face cand RCS&RDS va cumpara UPC-ul.
0 0
Nu cred ca ar fi permisa o astfel de mutare. Este anti-concurentiala.
0 0
Eeeh, se gasesc solutii. Nu uita ca si RCS si RDS au fost doua firme distincte, concurente.
0 0
Ce voi face? Mă voi adapta, deşi nu cred să se întâmple asta. Sper. Nu le rămân restantă, aşa că nu vor avea motiv să mă refuze.
Iar dacă vor cumpăra, vor cumpăra cu tot cu clienţii existenţi.
0 0
desi folosesc in general televizorul ca zgomot de fundal, canalele discovery erau destul de interesante si urmarite.  Mi-ar fi convenit mai mult sa pot sa-mi aleg ce canale vreau decat sa-mi bage pe gat fix 200 de canale dintre care vreo 160 sunt porcarii. Eu in meniu la lista favorita am mai putin de 40 de canale prin care navighez cand vreau sa urmaresc ceva. Din cate am inteles sunt in disputa si cu Eurosport.
0 plusuri 0 minusuri
Cei de la RDS si-au folosit pozitia de monopol relativ pe care o detin. Ceea ce nu este corect. Mizeaza si pe faptul ca oamenii se ''obisnuiesc'' repede cu ideea si nu se apuca sa schimbe operatorul de cablu doar pentru cateva posturi. E o practica urata sa scoti posturi din grila ca sa ti le promovezi pe ale tale. Deja sume mari din publicitate or sa se indrepte spe posturile Digi.

Pe de alta parte, probabil si cei de la Discovery au tinut la pret. Personal, ajunesem sa apreciez doar maxim vreo 3 emisiuni. Plus ca au inceput si cu reluari peste reluari.

Cel mai corect, prin lege, ar trebui sa se stabileasca dreptul consumatorului de a-si alege, din mai multe variante, canalele dorite, pe categorii. Pe linie de stiinta sa iti poti alege 2-3 posturi dintr-o gama mai larga. Cred ca ar fi cel mai fair play asa.
Junior (1.5k puncte)
1 plus 0 minusuri
Atât RDS cât şi Discovery sunt comercianţi, iar publicul e amestecat artifical în discuţie, pentru că de fapt el nu are acces direct la decizia de a introduce sau scoate vreun pachet sau vrenu canal din grilă, el poate propune sau răspunde unei propuneri, poate contesta sau reclama o decizie, dar oricum o fi, nu e parte a deciziei.

Aici e vorba de interese comerciale între două societăţi comerciale, ambele având putere economică mare, una (RDS) fiind clienta celeilate (Discovey), iar în relaţiile comerciale există contracte care se negociază la sânge, fiecare încercând să obţină de fapt acelaşi lucru: un profit maxim.

Telespectatorul decide la alt nivel, la care îşi deserveşte propriile interese, iar din punctul ăsta de vedere atât televiziunea cât şi furnizorul trebuie să fie atent la ce vrea clientul final, dar, în acelaşi timp, trebuie să îşi "educe" propria clientelă înspre un interes comun. Rezultatul se concretizează în semnarea sau nu a unui contract, prin rezilierea altuia etc. E singura formă reală prin care noi putem aproba sau contesta deciziile astea.

În altă ordine de idei, acele canale nu au fost pur şi simplu scoase ci doar înlocuite cu programe care au un conţinut apropiat, de calitate foarte apropiată (dacă nu cumva mai bună). Cui nu-i convine probabil că deja se gândeşte la opţiunea de a înlocui un pachet TV cu altul (există alternative), aşa cum dealtfel a făcut şi RDS când s-a săturat de pretenţiile celor de la Discovery.
Experimentat (3.1k puncte)
0 plusuri 0 minusuri
Cred că este o alegere bună să facă un pachet special cu posturile tematice, de genul Science, însă scoaterea din grila de bază a Discoverz Channel şi Animal Planet mi se pare a fi deplasată, cred ca se poate face totuşi rost de nişte cenţi din partea fiecărui abonat pentru a le menţine în grilă.
Novice (178 puncte)
1 plus 0 minusuri
Pentru ca nu au rating destul de mare incat sa acopere investitia, romanii nostri se uita pe acasaTv. Televiziunile isi iau banii in functie de rating si daca nu au schimba strategia de a isi vinde produsul informativ. Eu cred ca Discovery Science merita 10 lei lunar. Dorinta societatii romanesti de a se cultiva a scos aceste canale din grila.
Experimentat (1.7k puncte)
0 0
Depinde cu ce se cultivă... ”doamna” societate românească.
...