Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

0 plusuri 0 minusuri
542 vizualizari
Junior (575 puncte) in categoria Terra-Univers

2 Raspunsuri

0 plusuri 3 minusuri
Se spune că a fost un experiment eșuat a lui Tiesla, faza e că n-au rămas fragmente cosmice și doar copacii erau coborâți la pământ.
Cine spune? Și pe bază de ce?
Niște savanți a căror nume nu zice chiar nimic...
El crea încărcături care erau mai puternice decât fulgerul.
El a descoperit particula electrică circulară, în Tunguska se presupune că a căzut o sferă electrică de dimensiuni enorme. El zicea că e posibil să ataci la distanță? De ce Tunguska? De ce o zonă nepopulată? Și de ce Tiesla a luat cu jumate de an înainte de explozie harta Siberiei de la biblioteca? Atunci când a avut loc explozia Tiesla a fost învinuit de jurnaliști pentru că peste tot în aer era sfere luminoase și încărcate cu curent electric!
Deci dovada pe care o aveți e faptul că Tesla (nu „Tiesla”) a împrumutat harta Siberiei de la bibliotecă?! Și faptul că a fost învinuit de jurnaliști?!...

Ei, da, în fața unei asemenea demonstrații solide nu mai am nimic de zis.
Nu aveti d-le Adijapan nici o sansa in acest comentariu.
Salut.

Din cercetarile efectuate s-a ajuns la concluzia ca explozia a fost cauzata de un meteorit sau fragment de cometa care ar fi explodat in aer.Nu s-a gasit nici o urma de impact in zona respectiva dar evenimentul este tratat ca un impact.

Explozia a avut loc in data de 30 iunie 1908. Seismografele de la 900km departare ar fi masurat un cutremur de 5 grade pe scara Richter.Fenomenul de la Tunguska este cel mai mare eveniment de impact asupra scoartei terestre din recenta istorie a Terrei. Au aparut si o serie de ipoteze speculative dar niciuna nu este acceptata de comunitatea stiintifica.