Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 0 minusuri
394 vizualizari

Am zice ca nu prea mai sunt animale (mari) de descoperit, dar mai apar surprize - iata o noua specie de maimuta descoperita in Congo (seamana cu mine la chip - dovada ca suntem intr-adevar rude !).

Asta mi-a adus aminte de o posibila noua specie umanoida descoperita in China -  ar putea fi un hibrid Homo Sapiens sau chiar o specie care a evoluat separat:

Sunt dovezi ca natura cauta mereu sa se adapteze conditiilor de mediu - "evolutia", din punct de vedere filogenetic, nu este liniara si nici nu are un "sens unic".

Senior (8.7k puncte) in categoria Stiati ca?-Biologie

1 plus 0 minusuri
Salut, asa o numesc localnicii zonei Opala de unde altfel a fost descoperita printr-o intamplare destul de haioasa. Este vorba de o localitate, mai degraba un satuc,  unde cativa cercetatori au facut  o oprire de rutina, si au constatat prezenta maimutei legata de un par.

Lesula din categoria (Cercopithecus Lomamicnisis) traieste pe o arie de aproximativ 17.000 de km patrati in cea mai impadurita zona a statului Congo,  intre raurile Lamani si Tshuapa, zona care este foarte grav amenintata de braconieri si taietori de lemne, care de altfel au ucis femela, (mama lui Lesula), motiv care Georgette, fica directorului scolii din sat a luat-o spre adoptie cu morivul de  o avea ca animal de companie, bineinteles dupa multe peripetii.

Specialitii afirma ca aceste paduri detin o categorica sursa de descoperiri, mai mult, au un rol extrem de important in biodiversitatea Terrei.
Junior (1.4k puncte)
Salut Adrian !  Binevenite adaugiri, n-ar strica sa indici si sursa, macar orientativ, ca nu cumva sa ne imaginam ca ai rude in Congo ! :)

Apreciez ca esti mai atent la punctuatie, daca ai pune si un spatiu dupa punct si dupa virgula ar fi minunat !
Servus Truth ! Sorry, am uitat sa adaug sursa, (www.descopera.ro) a fost prima sursa unde am gasit adaugirile, iar cu spatiul, etc, se va rezolva intr-un fel )