Bine aţi venit pe Scientia QA!
Pentru a putea publica întrebări şi răspunsuri, trebuie să vă înregistraţi.
Atenţie! Este posibil ca e-mailul de confirmare a înregistrării să intre în Spam.
  • Inregistrare
Pune o întrebare

Newsletter


3,396 intrebari

6,605 raspunsuri

15,061 comentarii

2,149 utilizatori

Reclama la TV a unui produs chiar ii creste vanzarile?

1 plus 0 minusuri
571 vizualizari
Ce s-ar intampla daca brusc s-ar stopa in intreaga lume aparitia reclamelor TV pentru Coca Cola? Ar scadea considerabil vanzarile?
a intrebat cascadorul Experimentat (2,076 puncte) Iul 24, 2013 in categoria Informatii utile

1 Raspuns

1 plus 0 minusuri
In principiu, da,  televiziunea este un produs de larg consum, opiul maselor populare, acum, deprinde ce televiziune, pt. ca exista mii de canale si ce tip de produs (sunt cateva milioane in lume), ca sa nu mai zicem ca reclama poate sa fie inspirata sau nu.

Daca brusc coca cola nu mai apare la tv si alte produse ale competentei apar, atunci sigur ne putem astepta la un usor declin in timp, pt. ca bautura este populara si adanc infipta in constiinta pamantenilor. Daca in prezent apar reclame cu coca-cola trebuie sa presupunem ca responsabilii companiei consuma milioane in fiecare an avand studii de piata.
a raspuns Marco Experimentat (3,118 puncte) Iul 24, 2013
eu urasc reclamele, mai ales cele invazive, dar sunt de acord ca inconstiet imi influenteaza decizia de a cumpara un produs sau altul. De multe ori cumpar un produs doar pentru ca concurenta lui are prea multa reclama. De exemplu nu cumpar produse danone, pentru ca reclama la danone o gasesti aproape si pe hartia de veceu. In cazul meu, publicitatea i-a facut mai mult rau de cat bine.

...