Susţine Scientia

Misiunea Scientia.ro este de a publica articole ştiinţă şi tehnologie de calitate. Cu peste 7.000 de articole, Scientia reprezintă azi o colecţie de articole ştiinţifice (multe însoţite de videoclipuri ori animaţii) fără concurent între site-urile cu profil ştiinţific în limba română.
 Pentru a putea asigura o funcţionare optimă a site-ului (servicii de găzduire decente, care costă
485 €/an), avem nevoie de sprijinul dvoastră!
 Dacă găsiţi scientia.ro util, vă rugăm să susţineţi site-ul printr-o donaţie.

Costuri 2019: 485 €. Donat: 101.2

Perioada campaniei de strângere de fonduri: 24.12.18-31.01.2019

Planetele telurice. Venus si TerraSistemul solar este format din opt planete care se învârtesc în jurul Soarelui, sateliţi naturali care se află în jurul planetelor, asteroizi, comete, precum şi o serie de obiecte pe o orbită situată dincolo de Neptun. În acest articol vom vorbi despre planetele telurice.

SoareleSoarele, steaua care ne luminează şi ne întreţine viaţa, este astrul cel mai apropiat de noi. Datorită distanţei relativ mici la care se află de Terra, Soarele a putut fi explorată îndeaproape. Articolul următor prezintă o "radiografie" de detaliu a Soarelui.

Sistemul SolarSistemul solar este format din Soare, opt planete şi sateliţii acestora, planetele pitice, asteroizi, obiecte din centura Kuiper, comete şi praf interplanetar. În continuare, descoperiţi cum a luat naştere sistemul nostru solar şi care este structura acestuia.