Pentru a putea publica, trebuie să vă înregistraţi.
Vf. folderul Spam după înregistrare.
Pune o întrebare

Newsletter


3.6k intrebari

6.7k raspunsuri

15.3k comentarii

2.5k utilizatori

2 plusuri 0 minusuri
137 vizualizari

Citesc astăzi pe un site de ştiri că "500 de romani au murit de la inceputul anului pina acum in accidente de circulatie. Alti 2.500 au fost grav raniti".

În anul 2011 au murit 2018 oameni şi circa 8800 de răţini grav (sigur mulţi sunt mutilaţi pe viaţă), iar în 2010 au murit în accidente rutiere 2377 de persoane. Dacă ar fi murit atâţia militari în Afganistan, probabil că televiziunile ar fi luat foc! România are unele dintre cele mai proaste cifre pe acest subiect. Cu toate acestea, pare că nimeni nu este preocupat de acest subiect.

De ce niciun guvern / politician nu are proiecte pentru protejarea vieţii pe străzi?
Şi - chiar - ce s-ar putea face?

Iată şi nişte date de la poliţie (de unde am extras şi eu câteva): http://www.politiaromana.ro/dpr/dinamica_accidentelor_circulatie.htm

 

Senior (11.9k puncte) in categoria Diverse
0 0
tind sa cred ca Romania este printre putinele tari cu cele mai proaste sosele din lume. In toate tarile in care am fost, unele mult mai sarace decat Romania aveau autostrazi sau in cel mai rau caz 2 benzi pe sens.

Speneti si voi, unul din moldova care pleaca la mare, va trebui sa parcurga ultimii 300km pe un drum plin de gropi si cu o singura banda pe sens. Sa faca slalom printre tiruri destul de lungi pe o portiune de 300 km
E si normal ca sansele sa faca accident mortal sunt aproape maxime.
La noi in tara la fiecare traseu de 500 km ai sansa sa mori.

Am vazut la stiri ca la prins pe mazare junior cu incredibila viteza de 170km/h. m-a bufnit rasul. In afara la 250km/h unde limita era tot de 130km/h politia nici nu se obosea.
0 0
nu soselele sunt de vina ci soferii
da
 de ce spun assta
  nu se respecta legile circulatiei
  nu va spune  nimc faptul ca se trece pe la bariere
 sii loveste trenul
 nu va spune nimc ca se ignora unele semne de circulatie   versus  --huidu--
?
o sosea cat de proasta sa fie
si daca mergi atent la sdrum
nu se intampla nimic
 se vb la telefon
 se ignota depasirule
de siguranta
 sew bea  in veselie
 nda
politia ap[are dupa ce se intampla accidentul
 se doarme la volan
 oare cat mai dureaza macelul asta
   nu soselele syunt de vina  oamenii care au covrigul si politia ca da carnete  la analfabeti  da
0 0
continui cu comentariul   copii de bani gata cu super masini de genul ---mazare
fac asa ceva
  de ce mor oamenii pe zebre
sau pe trotuare
de ce
?
asta e intrebarea mea   ?
de ce se trece la bariere sau la pasaje
de cale ferata semnalizate ca se trece un tren
   de ce/
asa se invata la scoala de soferi
??
0 0
din nemultumirile tale eu inteleg ca nu ai condus niciodata in afara tarii.
Daca ai fi condus ai fi avut o alta parere.
Daca ai pleca la drum in germania, franta, spania, ai vedea ca pana la iesire din tara ai face jumatate din timpul intregului drum.

In niciun caz nu sunt oamenii de vine. De multe ori ii inteleg, dupa ani de zile de condus prin bucurestiul infernal, mers bara la bara toata ziua e si normal sa fie mai recalcitranti.

In strainatate nu vezi accidente feroviare, pt ca sunt pasarele, numai la noi se interecteaza drumurile la orice colt de strada.
Stai linistit ca restul capitatelor sunt mult mai aglomerate, unde circula mult mai multe masini decat in bucuresti si cu taote astea se circula foarte bine si cu viteze constante de 80km/h intr-o zi aglomerata.

De ce a intrat huidu pe contrasens ?? Pt ca avem ulitze, si nu drumuri. Daca tu consideri ca astea de la noi din tara se pot numi drumuri te inseli amarnic. Autostrazile A1 si A2 sunt praf.  Nici macar denumirea de sosea nu poti sa le dai.   
Cand vom avea in toata tara autostrazi, si nu ulitze cum sunt acuma, crede-ma ca vor scadea si rata accidentelor.

Astea cu drumuri nationale e o gluma proasta. Atata timp cat nu exista parapet pe mijloc vor fii mii de accidente mortale.
In afara de obicei drumurile astea cu doua benzi pe sens se practica intre sate nici decum intre orase.

Legat de bautura iar te inseli, in tarile musulmane unde este interzis alcoolul prin lege, politia nu are fiole, asa ca arabii beau de rup si conduc, cam o sticla de votca la un drum. Si nu o sa vezi accidente pt ca au sosele.

Deci nu oamenii sunt de vina ci drumurile.
0 0
in toate cazurile  oamenii sint de vibna
 nu drumurile
  ar trebui desfintate   zebrele    barierele   trotuarele   semafoarele
iar politia sa se retragac la cazarma
 si sai lase pe automobilisti sa se omoare intre ei
 asa ar trebui

1 Raspuns

0 plusuri 0 minusuri
 
Cel mai bun raspuns
Nu cred ca s-ar putea face mare lucru atata timp cat aceeasi politicieni se perinda la putere si exista cativa "clienti" fideli, asa-numitii regi ai asfaltului, care nu fac altceva decat sa castige licitatii pe banda rulanta la preturi exorbitante si fac treaba de mantuiala. Se pare ca banii sunt mai presus de siguranta cetatenilor.
Junior (1.2k puncte)
selectat de
0 0
Asta-i altă poveste. Eu încercam să mă refer la alte aspecte:
- ce s-ar putea face pentru ca siguranţa pe străzi să crească;
- de ce niciun politician nu-şi propune şi teme de o altă factură decât cele clasice, ca: revigorare economică, o justiţie liberă, etc. -  care oricum sunt doar vorbe.
...