Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1.8k vizualizari
Junior (743 puncte) in categoria Biologie
0 0
De ce crezi ca ar fi trebuit sa se evolueze?Pinguinii sunt pasari deci mi se pare normal sa depuna oua.
0 0
De ce neaparat la pinguini?
0 0
Pentru ca traiesc in cele mai vitrege conditii. Cititi argumentele de la http://www.scientia.ro/qa/21193/de-ce-s-a-evoluat-de-la-ou-la-nasterea-de-pui-vii
0 0

valangjed Logic!, si crocodilii, serpii, broastele testoase, etc....., tot pasari sunt!.

0 plusuri 0 minusuri
Evoluţia nu este un proces intenţional, nu urmăreşte un anumit scop. În plus lucrează cu materialul clientului. De asta este evoluţie şi nu involuţie. De fapt dinozaurienii proveniţi din amfibienii şi peştii arhaici aveau mai multe soluţii de reproducere, unii dintre ei folosind pentru asta şi fecundarea ouălelor în corpul mamei şi purtarea lor până la o naştere convenabilă. De altfel şi acum mai sunt încă specii de peşti şi amfibieni ce nasc pui vii. Astfel au apărut mamiferele ancestrale ca specie de dinozaurieni ce năşteau pui vii hrăniţi cu lapte dar şi alţi dinozaurieni acoperiţi cu pene şi producători de ouă, actualii urmaşi fiind păsările, inclusiv pinguinii. Pinguinii au deja un sistem de reproducere mult prea complex pentru a mai "căuta" evolutiv o altă soluţie. Posibil ca în timp unii dintre ei să dezvolte un fel de marsupiu (evoluţie convergentă), dar în nici un caz naştere de pui vii.
Junior (1.3k puncte)
0 plusuri 0 minusuri
Am o intrebare mai buna: De ce a evoluat un mamifer, ornitorincul, de la nasterea de pui vii la ou?