Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

3 plusuri 8 minusuri
15.2k vizualizari
Nu sunt o persoana religioasa,de fapt nu am nicio religie din simplul motiv ca noi oamenii avem prea multe religii. Insa,am facut un experiment,cu apa sfintita si apa normala. Am fost la biserica si am luat apa inainte si dupa sfintire. Le-am lasat timp de 1 an de zile,dupa 1 an,verific starea apei normale si a apei sfintite. Bineinteles,trag concluzia ca apa normala are un gust si duhneste oribil,pe cand apa sfintita este la fel ca in prima zi.

Am citit si am vazut multe documentare si stiu ca apa are memorie,dar vreau sa aud si parerea voastra, parerile voastre de oameni sceptici.
Novice (175 puncte) in categoria Religie
structura moleculara a apei se schimba in functie de starea noastra. si gandeste-te ca oganismul uman contine cam 80% circa apa. uita-te aici
"His central premise put forward is that human beings can affect the shape and molecular structure of water just through conscious intention."  Da, foarte amuzant !

Memoria apei" este o gogorita new-age ! Niciuna din afirmatiile lui Emoto asta nu a putut fi demonstrata in conditii stiintifice !
mie mi se pare ca omu a pus apa la microscop dupa diverse stari emotive umane. ce demonstratie stiintifica trebuia sa mai faca?
Draga "hulk", pentru ca un experiment sa treaca rigorile stiintifice sunt necesare multe conditii !
De pilda, trebuie executat in dublu-orb, cu grup de control, distributie randomizata, etc. Plus ca trebuie confirmat de experimentele independente ale tertilor - ceea ce nu s-a intamplat niciodata in acest caz !
Din cate stiu eu este pregatita in vase de argint sau pusa in conctact cu el. Oxidul de argint sterilizeaza apa.

5 plusuri 0 minusuri
Salut Sorin !

1. In demonstrarea unor teorii stiintifice, oamenii de stiinta nu trag concluzii dintr-un singur experiment, ci din mult mai multe. In experimentul tau (chiar l-ai facut tu sau doar ai citit pe net ?) pot interveni o sumedenie de variabile care vor afecta concluzia. De pilda:

- apa "sfintita" avea strict aceeasi sursa ca cea din mostra-etalon ?

- recipientele in care ai tinut cele doua esantioane au fost strict identice ? Amandoua  sterilizate ?

- conditile in care au fost tinute cele doua esantioane au fost strict identice ?

2. Stiu ca preotii informeaza credinciosii ca pot pastra apa sfintita in casa mai mult timp - pentru a o putea folosi la nevoie. Eu cred ca au motive materiale pentru asta, motive care nu au legatura cu doamne-doamne. De pilda:

- apa este tinuta in prealabil in recipiente de argint sau in apa sunt tinute obiecte de argint (cruci, etc) - este stiut ca ionii de argint au efect dezinfectant.

- mai probabil este ca apa este dezinfectata in prealabil - pentru asta exista atat instalatii speciale de sterilizare (eu folosesc la acvariu) cat si substante adecvate folosite curent de catre statiile de furnizare a apei potabile (gasesti si pe site-urile care vand materiale de "supravietuire").

In concluzie: chiar poti sa crezi in efectul semnului crucii asupra unei caldari cu apa ? Te incumeti sa bei dintr-un bidon cu apa de balta dusa "la sfintit" fara sa-i spui preotului de unde provine ?

PS: Zice una lume pe net ca busuiocul este cel care sterilizeaza apa, dar mie parca tot nu-mi vine sa cred ca asa pregatesc ei atata apa...
Da,apa "sfintita" avea strict aceeasi sursa,inainte si dupa ''sfintire'', la fel si sticlele sau recipientele. Va invit sa faceti si voi acest experiment,va spun pe drept,nu am de ce sa mint,apa ''sfintita'' este la fel ca in prima zi,pe cand cea obisnuita,cu greu poti sa gusti din ea...
Mda, si eu am facut demult un astfel de experiment, pe 3 ape sfintite vechi de minim 1 an, de la 3 biserici diferite. Toate balteau de microorganisme, si unele structuri erau vizibile cu ochiul liber, se formasera niste depuneri.
incearca sa refaci experimentul,este neelocvent...pune in mai multe recipiente,etc
De ce vorbiti doar  din auzite si nu puneti mana sa experimentati cu adevarat voi insiva!Nici unul nu a facut o experienta completa pt a putea sa isi dea aici cu parerea!

eu pot sa va zic Apa sfintita are efect de curatire si nu conteaza prea mult daca ea rezista!este ceva normal ca Apa sa aiba  putere si efecte asupra voastra..Sau uitati ca sunteti ca si corp 80% apa!

daca Apa are memorie sau nu sau daca Emoto este sau nu incadrat intr-o religie nu schimba cu nimic datele problemei asha cum pare dupa mintea scurta al unora

apa este afectata de foarte multi factori!

purificarea apei se face cu ajutorul vibratiilor pamantului in mod natural..iar procesul artificial de iepurare este aproape acelasi doar ca masinaria nu se compara cu natura!

in orice apa exista microbi dar din pacate nu doar microbii sunt o problema in ziua de astazi ci si calcarul din apa inbuteliata care a trecut de filtre iar prin procesul de platinizare sa intarit in granule foarte fine care sunt mai periculoase din cauza faptului ca se depun cu mai mare rapiditate formand pietre mult mai dure in organismul uman!

Dar sa ne intoarcem la Apa sfintita!Calitatea ei nu consta in Nuieluse sau argint

Argintul are efect de purificare dar nu in totalitate Salcia sau busuiocul pot intretine apa dar nici ele nu distrung in totalitate structura virusilor sau bacteriilor

Si acum am sa va dezvalui un secret

Apa Sfintita contine bacterii si substante la fel cum si apa din voi contine aceste bacterii si substante care va ataca organismul dar totusi nu muriti din cauza lor!

exista mai multa inteligenta in apa de cat au majoritatea din voi (inclusiv eu)

dar cum omul nu se include si pe el in experimentul pe care il face este si cazul sa apara diferente in concluzie lui despre ce a experimentat!

Emotto este japonez ..o tara unde inteligenta este la ea acasa iar tehnologia nu se bate cap in cap cu religia cum se intampla in vest!

Apa este unul din elementele din care este compusa viata dar totusi oamenii o desconsidera si ii sfideaza inteligenta!

Este normal sa existe bacterii in apa !Apa le da viata iar Viata nu poate fi distrusa cum ii convine omului indiferent la cate solutii ingenioase sau produse chimice ar recurge!Viata din apa in urma acelor solutii  si interventii va iesi intodeuna intarita!Asta este unul din motivele rezistentei lor la diverse medicamente!

Din pacate  doctorii desi sau prins au inceput sa intre in panica si dau vina pe orice alceva inafara de propriile lor greseli!

Intodeuna logica si concluziile omului au fost produsul informatiilor avute la momentul respectiv si asta la facut sa pice in credinte si teorii false care se contrazic reciproc

Deci in concluzie Argintul salcia sau busuiocul nu vor distrunge bacteriile dar vor face ceva mult mai inteligent ....Nu le va ataca!Intodeuna cand ataci un virus sau bacterie ...ele se vor apara ducand automat la o reproducere violenta!

Acest proces este unul magnetic(Cu o nuia de salcie poti descoperi apa aflata in subteran)Argintul busuiocul si salcia absoarbe energia negativa din apa!

Majoritatea bacteriilor se hranesc cu aceasta energie mult mai mult decat se hranesc celulele umane!

Faptul ca unii oameni sunt mai predispusi la inbolnavire este din cauza faptului ca ei sunt incarcati cu energie negativa iar aceste micro organisme se hranesc cu o astfel de energieunele micro organisme nu doar traiesc ca si paraziti dar practic trimit semnale electrice catre anticorpi ca sa li se alature...pacalind in felul asta anticorpii si diferite celule cheie(dipinde de ce tip de microb) care le stau in cale ducand uneori la aparitia cancerului!

Un virus nu va incerca niciodata sa preia direct controlul...el o va face treptat in functie de cat succes va avea in coruperea sistemului imunitar sau celulelor din zona de incubatie pt a le schimba meniul..cu alte cuvinte !

Majoritatea dintre voi banuies ca ati avut cate un cos dureros iar durerea o simteati pana in creier!Ce credeti ca se intampla? Micro organismele trimiteau semnale electrice false catre creier cerandui sa nu mai elibereze prin glande  anumite substante pozitive!

Doctorii vau zis ca atunci cand aveti o durere este cauzata de faptul ca sistemul imunitar intra in alerta!De fapt se intampla ca durerea survine din cauza acestor false semnale!o celula normala daca este bolnava va trimite semnale sa se elibereze substante pozitive si nu durere(negativ).

negativul il gasiti in orice nu este nevoie ca sa il amplificati prin glande ..este si in aier si in apa ...pamant!

Ceea ce nu stiati este ca fiecare organism amplifica propria energie!acesti paraziti corup si celulele voastre sa amplifice energie negativa ...prin starea pe care o induc si ganduri!Unii sunt atat de puternici incat pot corupe tot sistemul vostru de gandire pe termen lung creind dependente pe viata!

o celula poate trai atat cu energie negativa cat si  pozitiva !ele sunt semnale care le intretine vibratia.Totusi ele vor vibra mai greu cu energie negativa ceea ce duce la acumulare de substante in exces ..iar la nivel de intreg organismul o stare perpetua negativa care poate atrage si alte boli mult mai nocive!

Ele pot starni LEne .agresivitate ..molesala ...stres tocmai pt a intretine starea lor favorabila

Apa sfintita ii poate neutraliza ...dar ea este doar o unealta!

Cel mai important factor sunteti Chiar voi!

degeaba beti apa sfintita daca veti continua sa pastrati aceiasi gandire negativa care le intretine activitatea in corpul vostru!

Primul lucrru este sa va faca sa va indoiti de tot ce le-ar pune in pericol supravetuirea!

la nivel de celule si micro organisme exista un limbajul prin impulsuri electrice si intr-un fel ele stiu cum sa va manipuleze in asha fel incat sa respingeti ceea ce lor le-ar dauna!

Acum ca stiti toate aceste lucruri incercati sa fiti pozitivi si faceti urmatorul experiment

puteti folosi apa sfintita de la biserica sau puteti incerca sa cautati cum sa va incarcati pozitiv si apoi sa trrimiteti acele ganduri in apa!

Uneori este destul sa tineti un pahar de apa in mana si sa rostiti 2 3 cuvinte(Apa incarcate pozitiv)... Starea vostra daca este pozitiva va binecuvanta si izola microbii din apa instantaneu!

LA nivel psihic impulsurile electrice  sunt inregistrate in timpul zile !Inconstientul automat va face schimbari in timpul noptii in functie de echilibru dintre inpulsurile negative si pozitive!

Descarcarile negative pot fi foarte puternice iar in timpul zilei micro organismele vor incerca tot timpul sa amplifice energie incat sa pastreze un echilibrul

Cautati sa fiti pozitivi si incarcati totul cu energie pozitiva!Inconstientul isi da seama ca incercati sa spargeti gheata si sa preluati inapoi conducerea propriului corp si va va ajuta ...El va descarca din ce in ce mai multa energie negativa! este foarte important sa nu va opriti pana nu vedeti o insanatosire completa!La un moment dat veti uita cat de greu a fost inceputul!

scuzatimi gramatica!

sunt foarte multe metode de a va incarca pozitiv si ajuta corpul sa redevina orientat pozitiv!
Cristi2015, puteți indica niște surse, cărți sau situri web, care să ajute la aprofundarea cunoștințelor în materie de stimulare a energiei pozitive?

Eventual, dacă știți de ceva cursuri sau lecții despre aceste lucruri interesante, sunt convins că mulți oameni ar vrea să afle cât mai multe informații din acest domeniu.

Nu în ultimul rând, aveți cunoștință despre persoane capabile să ajute la canalizarea energiei pozitive pentru situția unor migrene puternice însoțite de atacuri de panică?

Mulțumesc.
Conversatii cu Dumnezeu 3 vol
Ramtha  Cartea alba
eckhart-tolle toate cele 12 parti
Seth vorbeste

aici sunt cateva documentare interesante

Simbolurile Sacre transmise de bashar
La orice fel de simbol trebuie sa fiti atenti...ele va ajuta sa amplificati energia!
si este foarte important cand utilizati astfel de simboluri sa va ganditi si sa transmiteti doar energie pozitiva catre ele!

cartile de mai sus au o incarcatura pozitiva si filmele la fel!
fiecare film pe care il vedeti ..chiar si la cinema...are puterea de a va schimba starea

Sunt stari joase si stari inalte!
exemplu

beta este cea mai joasa
alfa este intre
theta este pragul
delta  inalta
Gamma  super inalta
majoritatea problemelor pe care le aveti sunt datorita starilor de beta
Frica este motorul acestei stari dar trebuie sa stiti ca ea este doar o senzatie ..ea nu este sentiment.
Cand energia orientata negativ trece prin centrul vostru de comanda (sira spinarii)apare senzatia de frica
Frica creeaza sentimentele false enumerate mai sus..aceste sentimente sunt create prin senzatia fricii si nu apartin sufletului...
Schimbarea acestei stari beta se poate face prin intoarcerea gandurilor negative catre interior exprimand cuvinte care sunt opuse acestor ganduri

automat cand exista intentia de iesire din beta apare calea spre stari mai inalte
la inceput  sentimentele joase vor incerca sa faca cat mai mult zgomot incercand sa va distraga atentia
Constiinta este fluctuanta ...ea fluctueaza in toate cele 5 stari
Ca si cum ar fi o apa in care arunci o piatra
Piatra este fiecare gand ,cuvant ,sau sentiment
Cuvintele si gandurile tin de Beta si Alfa
gandurile Si sentimentele false provenite din frica sau sentimentele venite din Suflet sunt din Theta si delta
Sentimentele adevarate provenite doar din sufletul vostru se gasesc in starea Gamma
starea de alfa va poate ajuta sa gasiti solutii la problemele create in beta
In starea de theta si delta va puteti vedea gandurile atat cele negative cat si cele pozitive

In starea de Theta vedeti gandurile  care provin din beta sau Alfa ca si energie
Gandurile din beta sunt ca un fel de panza de paianjen care va tin mintea inchisa
Delta va ajuta sa deveniti creativi
in starea de Gamma puteti atinge adevarata Iluminare

Fiecare om pe parcursul unei zile se poate afla in toate cele 5 stari
intrarea in Gamma uneori e foarte directa atunci cand va aflati in stare  critica
Mintea aflata in Beta nu face fata la pericolul respectiv ...si asta duce la dezactivarea panzei de paianjen
Uneori starea de theta sau delta apare dupa un act sexual

aici gasiti Muzica vibrationala care va poate urca focalizarea pe stari mai inalte
veti cobora inapoi in beta sau alfa...cu fiecare urcare starea de beta devine mai maleabila si mai putin inchisa
Functioneaza  fara nici un fel de problema!
Aveti si ceva articole stiintifice despre aceasta sau doar SF-urile prezentate mai sus?
2 plusuri 0 minusuri
In apa sfintita se pun crengute de salcie.Din cauza substantelor continute de aceasta(cantitati mari de salicin,salicortin ,rasini,oxalati ,enzime si alte glicozide),apa isi pastreaza proprietatile.Tot salcia putem spune ca, "curata" anumite rauri al carui curs il supravegheaza.
Interesant Dania, dar crezi ca asa "sfintesc" ei oare zeci de mii de litri necesari multimilor dezlantuite de Boboteaza ?
Bineinteles. Pe langa miile de litrii necesari Bobotezei vei gasi si cateva kg de crengute de salcie ;)
Apa 'sintita" se pastreaza din mai multe motive:

1.Se folosesc cruci de argint care se scufunda in apa ( ionii de argint impiedica inmultirea bacteriilor, asta scrie pe orice aparat de purificare a apei)

2. Daca e in perioada cand exista ramuri de salcie sigur ca se pot folosi si ele.

3.Apa dvs a "rezistat" si dintr-un alt motiv. Vi s-a spus sa o pastrati intr-un recipient de sticla, nu-i asa? Cum credeti ca am ghicit? Raspunsul este destul de simplu: densitatea sticlei si faptul ca reactioneaza mai greu in contact cu apa a permis sa se "pastreze" un timp mai indelungat. Apa intra in reactie chimica cu orice  element chimic, insa cu unele reactia este mai indelungata.

Va rog sa repetati experienta cu un recipient de plastic.Veti fi surprins cand o sa duceti sticla la laborator si mai ales daca o pastrati la un loc unde este cald. Ca sa va dati seama si cat de buna este faceti si o electroliza a apei care va arata gradul impuritatilor.In contactul apei  cu plasticul se elibereaza dioxina o substanta care nu e prea comestibila, insa care se va regasi in sticla dvs cu apa "sfintita" cu atat mai mult cu cat veti pastra apa mai mult in acea sticla de plastic.
Imi CER SCUZE pentru ca...NU AVETI (...inca !) un...CONTOAR de CARACTERE, ca ALTE SITE-uri, pentru a...CONVINGE..."Olteni CA MINE", sa..."Mai TAIE din COADA VULPII", precum...VANATORUL...imortalizat de catre Maestrul SADOVEANU, intr-una dintre PERLELE sale LITERARE, adunate intre copertile volumului intitulat..."La Hanul ANCUTEI" !
     Atunci CAND VOI FINALIZA..."Amintirile MELE din Copilarie", ceva mai...DIFERITE fata de "Amintiri din Copilarie" ale Marelui HUMULESTEAN, "Nica a lu' Stefan A PETRII", o sa...INSEREZ la rubrica de COMENTARII un...LINK, ducand la...PAGINILE MELE, unde...EU...(re-)NUMAR...Caracterele, precum...PRISTANDA, din Opera Literara a Maestrului...Kara-Giale, dar...IN MINUS !
      Pana atunci, RETINETI ca...APA SFINTITA...AUTENTICA, nu..."In FALSH", se...PREPARA "doar" IN DIMINEATA de...BOBOTEAZA, folosindu-se Fenomenele FIZICE si Reactiile Chimico-Fizice COMPLEXE si SYNERGICE care APAR intre IONII de Argint din Compozitia CRUCII SPECIALE, Ionii de ARSENIU si ALTE ELEMENTE din Componenta Plantelor de BUSUIOC, nu...de SALCIE, etc, etc, etc !
      Ar MAI FI si ALTE AMANUNTE, insa, cine...VA DORI...le va putea afla din PAGINILE MELE WEB, aflate PE SANTIERUL de CREATIE !
Pana atunci,
Va doreste Multa SANATATE, tuturor,
Al dumneavoastra "tataie",
Barba Blanca
<payme4reademail>
"Tataie" va invit la un experiment cu apa cea "autentica" nu "in falsh"!
Dupa ce o "preparati" din ce vreti si cand doriti dvs , masurati impuritatile din ea cu un TDS-metru si apoi faceti o electroliza a apei "sfintite".
Dupa "experiment" adaugati un capitol la cartea dvs cu impresiile pe care vi le-au lasat experimentul. De acord?
payme4reademail, wow, cineva ti-a vandut iarba contrafacuta
payme4reademail, cat ti-a luat sa scrii comentariul acela cu atatea varietati?
4 plusuri 0 minusuri

Se strică.
De altfel apa „se sfințește” pentru a a stabili o legătură magică cu divinitatea, nu pentru a nu se strica. Deoarece apa încărcată magic a fost protejată suplimentar față de apa ordinară și pentru că în inconștientul și subconștientul credinciosului aceasta „nu se putea strica” în sensul că nu se putea concepe asta, a apărut și mitizarea apei sfințite, cum că nu se strică. În contemporaneitatea terminologiei și metodicii cu iz științific a fost suplinită sau completată ideea magică cu cea pseudoștiințifică a „memoriei apei”. Aceeași Mărie, cu altă pălărie: apa nu are memorie.
Pentru o cinstită și corectă evaluare studiul este necesar să se desfășoare în orb, adică evaluatorul să nu știe ce conțin fiolele decât după intervalul de timp stabilit.

Mai multe aici: http://profudereligie.blogspot.ro/2010/07/apa-sfintita.html și aici: http://profudereligie.blogspot.ro/2012/04/izvorul-tamaduirii-homeopatie-crestina.html

Junior (1.3k puncte)
apa are memorie ca orice substanta chimica prin care poate trece curentul electric

daca nu stiai si carbonul isi poate schimba structura chimica pastrand semnatura vibrationala a frecventei

Acest lucru semnifica ca apa este capabila sa memoreze frecventa vibrationala la care a fost eventual supusa!

ideea ta ca cel care face experimentul sa nu stie ce experimenteaza ca sa nu influenteze experimentul este eronata

El va influenta experimentul fara sa o stie ca o face

daca tii un pahar in mana de apa vei influienta apa indiferent daca exista intentie sau nu!

Sunt unele masuri care pot izola apa ...totusi chiar si cu o izolare magnetica totala cu plumb ...undele gamma aflate in creierului omului de stiinta  vor ajunge sa fie imprimate in apa fara ca omul de stiinta sa stie acest lucru!

undele gamma trec prin orice tip de materie

Pe ce va "bazati" cand sustineti ca creierul unui om de stiinta emite unde gamma?

Ce intelegeti dumneavoastra prin unde gamma?

Ai aici descrierea completă a cercetării care a demonstrat că apa nu are memorie: http://stiintasitehnica.com/stiinta/homeopatia-cazul-benveniste#
Masaru Emoto face afirmaţii false şi nesusţinute în ceea ce priveşte memoria apei.
În încheiere vă voi spune că Benveniste a luat două Premii Nobel, pardon, vroiam să spun IgNobel. Primul l-a obţinut în 1991 pentru descoperirea faptului că apa este un lichid inteligent [...] şi că ea este capabilă să îşi amintească evenimente la mult timp după ce orice urmă a acestor evenimente a dispărut. Al doilea Premiu IgNobel l-a obţinut în 1998 pentru că ”a descoperit că apa nu numai că are memorie, dar informaţia [stocată de ea] poate fi transmisă prin telefon sau internet”…

2 plusuri 0 minusuri
De ce crezi ca un an este acelasi lucru cu ,,niciodata"?,depinde f mult si ce apa ai folosit pt experiment,trebuie sa fie aceeasi apa ,din aceeasi sursa si tinuta in acelasi fel...Am probat  si apa proaspat sfintita cu gust rau ...si apa nesfintita de ani buni f buna la gust...
0 plusuri 3 minusuri
Buna,ba da,este adevarat experimentul. Sa va spun ce am patit eu..Am luat apa de la un Izvor al Maicii Domnului, Tamaduitor. Am pus in multe sticlute de 0,5, fusesera folosite,le.am spalat bine si am pus apa. Apoi,acasa,am observat urmatorul lucru: dupa doua saptamani,mai aveam 5 sticlute. In doua,apa era perfecta,in două se imputise,iar una era asa si asa. Le.am lasat si le.am mai desfacut dupa 5 luni. Well,acelasi lucru. Ceea ce vreau sa spun este ca am avut,intr.adevar,stari de spirit foarte contradictorii. Chiar si cand le.am luat.probabil s.au imputit cele pe care le.am umplut cand eram nervoasa. Asadar starea noastră de spirit chiar poate influenta si modela (transforma!! ) materia...... si ca exista o Putere Divina care chiar poate modifica structura moleculară a materiei!! In cazul Apei Sfintite,aceasta forţă are capacitatea de a acoperi vibratia noastra negativă, asa incat Agheasma nu se strica nici daca este luata de un om negativ.depinde apoi cum este tinuta,ce gandesti sau ce faci pe parcurs,cand stai langa ea! Numai bine!

Lasă sticlele cu aghiasma la soare timp de o săptămână şi apoi bea din ea, iar aşa poate o să simţi puterea sfintelor bacterii pe pielea ta. :)