Scientia.ro - stiri stiinta si tehnologie

• Măreşte caracterele
  • Dimensiune normală caractere
  • Micşorează caracterele
Categoria: Filozofia-stiintei

Intrebare rezolvata

Cum a aparut apa pe Pamant?

Teoria privind aparitia Pamantului este cunoscuta printre cei care sunt "initiati" cat de cat in ale stiintei. Dar cum a aparut apa pe Terra?

Cel mai bun raspuns - Ales de administrator

• Oxigenul si hidrogenul, pentru a se combina, au nevoie de conditii speciale. Nu chiar asa simplu, adica pui niste atomi de hidrogen, cativa de oxigen si gata ai apa. De fapt se pare ca este nevoie de o scanteie, de un aport energetic care sa duca la mixtura dintre elemente.

Raspunsul corect la aceasta intrebare, astazi, cred ca este: nu stim cum a aparut apa pe Pamant. Pe langa teoriile enuntate mai este si aceea ca la un anumit moment istoric, un strat foarte gros de hidrogen a acoperit Pamantul, iar acesta a interactionat cu oxigenul si a format apa care acopera astazi mare parte din planeta.

• 2010-08-24 22:43
Taguri: apaPamant
  • 0 Interesanta!
  • Nr.accesari: 1950
  • Finalizata: 2012-05-26 10:58

Alte raspunsuri:

• Din cate stiu eu .. este o teorie care este cea mai plauzibila pana acum. Si anume ca apa de pe p planeta este "adusa" de catre meteoritii cazuti pe respectiva planeta in decursul a milioane de ani.

Si daca stam sa ne gandim putin la cimia de liceu, ne aducem aminte ca apa este formata din 2 atomi de Hidrogen si un atom de Oxiden care teoretic se pot combina si formeaza apa... Poate am zis o prostie, dar cum din grafit se poate face diamant .. la fel se poate face si apa din cateva molecule..

• 2010-08-24 14:29
    • Anunta o intrebare/un raspuns nepotrivit
  • Da este una din teorii. Dar eu nu sunt de acord cu ea, si mai sunt si altii care contesta aceasta teorie. Ma interb de cate comete era nevoie ca sa acopere cea mai mare parte a Pamantului de apa? Si ce ar fi patit pamantul la un asemenea bombardament cu comete? Mult mai plauzibil este ca apa sa se fi format chiar aici in anumite conditii pe care nu le mai cunoastem in prezent.

• 2010-08-24 21:56
    • 0
    • Anunta o intrebare/un raspuns nepotrivit
  • In timpul formarii sistemului solar ... am fost destul de mult "bombardati" in decursul milioanelor de ani .. doar uita-te la luna cum arata.. la fel arata si pamantu.

Quarc: te contrazici singur. Te iei de mine ca este nevoie de conditii speciale pentru a se forma apa din molecule, dupa care ne zici de o teorie exact la fel.

Si ii logic ca nu stim raspunsul corect... si nici nu-l vom afla prea repede.. toate sunt doar teorii pe care cercetatorii incearca sa le demonstreze...

• 2010-08-26 22:45
    • Anunta o intrebare/un raspuns nepotrivit
  • Nu cred ca TOATA apa a fost adusa de catre meteoriti plecati din centura de asteroizi si "parcati" sporadic pe Terra.

Poate ca,in timp,s-au creat conditii de producere si aici.

• 2010-09-04 14:02