Ştiri:

Vă rugăm să citiţi Regulamentul de utilizare a forumului Scientia în secţiunea intitulată "Regulamentul de utilizare a forumului. CITEŞTE-L!".

Main Menu

Ar putea fi gravitatia un fenomen mecanic?

Creat de virgil 48, Iulie 08, 2011, 02:17:38 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Electron

Citat din: A.Mot din August 01, 2011, 09:11:13 AM
Se stie ca nu exista niciun fel de fenomen fara miscare si deci miscarea inseamna mecanica...
Dupa ce ca faci un non sequitur cat toate zilele, mai vii si cu o "concluzie" falsa. Miscarea nu inseamna mecanica. Asta poate doar in definitiile tale personale, care nu au nimic de-a face cu cele consacrate stiintifice.

CitatNu exista nimic care sa fie in repaus...
Nu exista nimic in repaus absolut. Notiunea de repaus (relativ la un sistem de referinta dat) exista si se foloseste fara probleme.

CitatIn concluzie toate fenomenele sunt de natura mecanica fie ca ne referim la microcosmos fie ca ne referim la macrocosmos...
Fals.

CitatEu zic ca toate fenomenele sunt de natura mecanica...
Zici, dar aberezi cat China.

CitatGRAVITATIA este de natura mecanica asa cum si electromagnetismul si fisiunea nucleara si electrostatica si reactiile chimice si etc. sunt de fapt de natura mecanica.
Aici ai dreptate. Amandoua partile frazei sunt false.

A.Mot, daca vei insista cu definitiile tale personale care nu au de-a face cu limbajul stiintific, vei continua sa aberezi la modul cel mai irelevant pe acest forum. Chiar daca ne aflam la sectiunea de critici ale paradigmei actuale, asta nu inseamna ca aruncam pe geam limbajul coerent stiintific pentru a fabula fara nici un rost.


e-
Don't believe everything you think.

Electron

#166
Citat din: virgil 48 din Iulie 31, 2011, 08:39:08 AM
 esti de acord ca rezultatele masurabile pentru franarea corpurilor de catre ipoteticul flux concentric, se pot evidentia numai in unitati de timp ale cresterii duratei anului astronomic (secunde pe an,etc )?