Pe cei interesaţi de domeniul chimiei, vă invităm să descoperiţi Biblioteca Chimiei, una dintre cele mai mari  biblioteci de profil din Europa şi unică în România prin volumul şi calitatea fondului documentar. Adresa instituţiei este Calea Plevnei 139B, sector 6, Bucureşti.

Ce găsiţi aici? 46.000 de volume, enciclopedii, dicţionare tehnice bilingve, 950 de titluri de reviste de specialitate în colecţii complete de 50-60 de ani printre care se află şi cele mai importante reviste de recenzare de specialitate, "Chemical Abstracts" şi "Referational Jurnal - Himia".

Biblioteca Chimiei

Pentru studenţi, doctoranzi, profesori, cercetători şi specialişti în domeniul chimiei, petrochimiei şi alte domenii înrudite, accesul în Biblioteca Chimiei este gratuit, pe baza legitimaţiei ori a unui act de identitate.

Programul de funcţionare al bibliotecii este următorul: luni-joi: 8 a.m. - 4 p.m., vineri: 8 a.m. - 1 p.m.

În cadrul bibliotecii puteţi citi şi două reviste româneşti de mare valoare ştiinţifică, "Revista de Chimie" şi "Materiale Plastice", ambele indexate ISI.

Site-ul Bibliotecii Chimiei poate fi accesat aici.